Som ein del av Suldal Næringsforening v/Reiselivsgruppa må du gjerne ta i bruk "Visit Suldal" sin logo. Ved bruk av denne må det vera ved sidan av eigen logo og det må koma tydeleg fram at de ikkje er Visit Suldal, men ein del av eit større samarbeid på reisemålet gjennom Reiselivsgruppa. Ta kontakt med oss for å få tilgong på profilmanual og logo.
Då Suldal er merka som eit "Berekraftig Reisemål" har de også moglegheit til å synleggjera dette gjennom dykkar verksemd dersom de har ei offisiell miljøsertifisering. De kan gjere dette ved å legge til Berekraftig Reisemål-logoen ved sidan av eigen logo og logo frå den gjeldande miljøsertifiseringa. Ta kontakt med oss for å få tilgong på profilmanual og logo.
Som ein viktig aktør i merkevarebygginga av Suldal er det viktig at de er med på å sikre at marknadsføring og profilering skjer på ein ansvarleg og autentisk måte som tek omsyn til natur, kultur, lokalsamfunn og gjester. Gode hugsereglar i marknadsføringsarbeidet kan du finne under fana "Om Visit Suldal" på bransjesida.
Under merkevara "Visit Suldal" har me også utvikla ein dedikert bildebank som medlem av Reiselivsgruppa kan ta i bruk i promoteringa av reisemålet som ein heilskap. Ved bruk av desse bilda må ein hugsa på følgjande:
Ta kontakt med oss for å få tilgong på bildebanken.
Innhald
Skattkammeret Suldal har ein eigen logo som skal bidra til auka merkevarebygging. Logoen består av eit ikon og eit namnetrekk.
Ikonet symboliserer både at «skattane» i kommunen stråler ut, i tillegg til at det kan symbolisere vassdråpar som igjen blir viktig kraft for industri og anna næring i kommunen.
Namnetrekket er sett i ein typografi som har eit reint uttrykk og som er godt lesbar. Namnetrekket skal symbolisere styrke og stabilitet, og vera ein kombinasjon mellom harde og mjuke former.
Logoen består av to element: symbol og namnetrekk. Logoen skal alltid bli brukt i si opprinnelige form. Fargar, skrift og avstandar skal ikkje bli endra. Namnetrekket i logo skal alltid bli brukt i 100% svart eller kvit. Logoen i fargar skal alltid stå på ein bakgrunn som gir god lesbarheit og kontrast til fargane.
Hovudlogoen i ein farge kan bli brukt i 100% svart eller i 100% kvit.
Logoen bør ikkje bli brukt i mindre storleik enn 15 mm breidde for at den skal vera godt lesbar på trykk. På digitale flater er minste storleik 75 pixlar breidde.
For å sikre logoens eigenart bør det ikkje plasserast andre element nærmare enn feltet rundt logo, markert som stipla ramme under. Feltet er definert på alle logo versjonar i profilen.
Logoen skal alltid bli brukt etter retningslinjene i denne manualen. Her følger nokre eksempel på rett og feil bruk av logo.
Det er fire hovudfargar i Skattkammeret Suldal sin profil, blå, grøn, raud og oransj, samt ein nøytral svart (kvit) tilleggsfarge. Fargane er definert etter Pantone fargesystemet. Fargane kan bli prukt med 4-farge CMYK profilar til print og RGB profilar til skjermar.
Hovudfargane i profilen kan nedtonast i alle prosentar av metting.
For å sikre eit samla uttrykk i all marknadsmateriell er det naudsynt med konsekvent bruk av same skrifttypar. Dette skapar eit ryddig uttrykk, bidreg til merkevarebygging og styrkar omdømmet. Ein bør kun bruke skrifttypane som er definert i profilhandboka. I overskrifter, ingressar og brødtekst skal skrifttypen Gotham eller den kondenserte versjonen Gotham Narrow bli brukt. Alle snitta av fonten kan bli brukt. Under viser eit utval snitt. Til intern bruk, og i tilfelle kor det ikkje er mogleg å bruke hovud skrifttypen, skal skrifttypen Arial bli brukt.
I profilen er det utforma ein tag. Tag skal i hovudsak bli brukt av kommune og offentlege aktørar, men kan og bli brukt av næringsliv og private aktørar som ønsker å profilere Suldal i marknadsføring. Fleire tag'ar skal ikkje bli brukt saman/på same produkt. Typografi, form og fargar skal ikkje endrast. Ein kan bruke alle fargeversjonane av tag som vist her. Minste anbefalt storleik for tag er: Trykk = 20 mm breidde. Digitalt = 80 pixlar breidde.
Skattkammeret Suldal tag på andre språk kan bli brukt i marknadsføring spissa mot internasjonale målgrupper. NB! På produkt med fleire språk i tillegg til norsk, skal i hovudsak tag på norsk bli brukt. Typografi, form og fargar skal ikkje endrast. Ein kan bruke alle fargeversjonane av tag som vist her.
For at Skattkammeret Suldal tag skal bli oppfatta som eit merke og ikkje ein logo, skal den alltid plasserast langs øvre kant på eit dokument eller eit bilete. Tag skal ikkje plasserast i nærleik til eigen aller annan logo. Tag bør i størst mogleg grad bli brukt saman med hovudlogoen, då det vil koble elementa saman og bidra til auka merkevarebygging. Under er nokre eksempel på bruk og plassering av tag elementet. Eksempla bruker grafiske element og fargar frå Skattkammeret Suldal sin profil.
Fargane er viktige verkemiddel i den visuelle identiteten til Skattkammeret Suldal. Dei komplimenterer bilete og knyter dei grafiske elementa til profilen. Fargane kan bli brukt som bakgrunnar, til tekstblokker, til framheving av tekst eller som støtteelement til overskrift. Alle hovudfargane i profilen kan bli brukt som dekorelement. Fargane kan brukast i kombinasjonar som gjev god nok kontrast for lesbarheit, og balanse med bilete og andre element.
Bruk av bilde er ein viktig del av merkevarebygginga. Skattkammeret Suldal sin profil har eigne bildebankar som er tilgjengelege for dei ulike avsendarane knytt til merkevara. Bilde skal vera i god, høgoppløysleg kvalitet og i størst mogleg grad tatt av profesjonelle fotografar. Hugs også på å kreditere fotografen etter standard for merkevara: © Skattkammeret Suldal. Foto: (namn på fotograf).
Eit online biletarkiv for Skattkammeret Suldal blir administrert Næringshagen i Ryfylke. For tilgong til arkivet og nedlasting av bilete, ta kontakt på post@nhryfylke.no.
Eksempel under viser bruk av Skattkammeret Suldal logo, tag og element frå profilen i trykksak for Suldal kommune.
Eksempel under viser bruk av Skattkammeret Suldal logo, tag og element frå profilen i marknadsføring av reiselivet i Suldal.
Eksempel viser bruk av Skattkammeret Suldal logo, tag og element frå profilen på digitale flater.
Skattkammeret Suldal har utvikla eigne skiltmalar for å sikre ein raud tråd på tvers av informasjonspunkt i kommunen. Det er totalt tre skiltmalar: «Turistskilt» for informasjon om kommunen og området der skiltet er plassert (Visjon A0, Arkeoplan), «Informasjonsskilt» for skilt som går meir i djubden med informasjon om eitt område (Visjon A0, Arkeoplan) og «Infopunkt» for mindre skilt som deler informasjon om eitt område (Plano, A1, Arkeoplan). Som ein generell regel nyttar ein svart ramme for skilta i sentrumsområde og grøne rammer for skilta i naturområde.
I merkevareplattformen ligg det tilgjengelege Office malar som word og power point som alle avsendarar kan bruke. Endringar i desse malane skal følgje retningslinjer i denne profilmanualen. Last ned malen du ønskjer direkte frå nettsida for å få siste versjon tilgjengeleg.
Last ned profilhandboka